Maršruti
Pasākumi
Noma
Veikals
Kontakti
Klubs
   
Reģistrēties Login
Kāpēc reģistrēties?
 
 

NOMA

 

 

Biežāk uzdotie jautājumi par nomu

 

J. Vai "Campo" iznomā piepūšamos plostus?
A. Nē. Uzskatam, ka Latvijas apstākļos šiem peldlīdzekļiem ir maz sakara ar aktīvo atpūtu.
   
J. Vai iznomājot kanoe ir jāvar apliecināt sava airēšanas prasme?
A. Tikai pavasara sezonā un noteiktos maršrutos.
   
J. Cik vietīgu kanoe laivu izvēlēties?
A.

Kanoe laivas pēc savas būtības ir 2-vietīgas. Visas pārējās ir šo laivu atvasinājumi, kas kalpo noteiktam mērķim, parasti ar papildu bērnu vietām. Ir maldīgi domāt, ka 3-vietīgas un 4-vietīgas laivas ir lielākas un tajās būs vairāk vietas braucējiem un mantām. Protams, nē! Atsevišķos gadījumos laivas tiešām ir lielākas (4-vietīgas piemēram), tomēr arī tās nav lielākas, ja pārrēķinam tilpumu/celtspēju uz vienu pasažieri. Bet Latvijā sastopamās laivas ar 3 soliem, kā likums, pat pašas ir mazākas par normālu 2-vietīgu kanoe (Campo 2-vietīgo nomas kanoe celtspēja ir 380-450kg, kamēr vairums vietējā ražojuma un austrumeiropas polietilēna brīnumu, kas arī tiek "izdevīgi" piedāvātas ar 3 sēdekļiem, spēj celt vien 250-270kg) tik vien kā tas trešais sols...

Ja nu tiešām vēlaties ietaupīt, ņemot t.s. 3-vietīgo laivu trim pieaugušiem cilvēkiem, ņemiet vērā, ka tas notiek uz Jūsu pašu atpūtas kvalitātes, ērtības un laivas stabilitātes rēķina. Vidējam(iem) airētājam jāsamierinās ar pasažiera lomu, jo iespējas ietekmēt laivas gaitu ir tieši proporcionālas pārējo airētāju aizkaitinājumam, par to ka maisaties ar savu airi, pārāk daudz kustaties, nesēžat tieši laivas vidū, esat pārāk garš, lai redzētu jums pāri utt. Protams, ja laiva apgāžas, vainīgs būs trešais pasažieris :).

   
J. Vai braukšanai ar kanoe nepieciešams īpašs treniņš vai sagatavotība?
A. Vasaras sezonā, Latvijā - nē. Airēšanas iemaņas tiek apgūtas pirmajās ceļojuma stundās.
   
J. Vai kanoe nomas maksa ietver laivu piegādi maršrutā?
A. Nē, bet šis serviss iekļauts "Maršrutu" piedāvājumos.
   
J. Vai "Campo" piegādā laivas arī klienta izvēlētajos maršrutos?
A. Jā. Skat. laivu transports.
   
J. Vai "Maršrutu" cenās iekļauts pašu laivotāju transports?
A.

Nē, mēs nesniedzam pasažieru transporta pakalpojumus, bet iespēju robežās vedam auto šoferīšus, ja

1) auto uz laivu brauciena laiku tiek atstāti kādā no mūsu atbalsta punktiem un

2) šī iespēja nepalielina nepieciešamo braucienu skaitu, t.i. ja šoferi tiek vesti vienā braucienā vedot laivas šiem pašiem laivotājiem.

Šoferu vešana nav apmaksāta servisa komponente, bet iespēja par kuras izmantošanu jums pašiem jāsazinās ar laivu vedēju pirms brauciena pa nomas līgumā atrodamo kontakttelefonu, saskaņojot laikus un rīcību. Ja par tikšanu atpakaļ pie auto sāksiet domāt pie upes vai tikai pēc laivu brauciena, tad šī vizināšanās jums maksās 0.40Ls/km. Sīkāk par laivu transportu šeit.

   
J. Vai ir iespējams iznomāt "Campo" laivu vedamās piekabes?
A. Jā, ja nomājat mūsu laivas maršrutos, kuros nav Campo atbalsta punktu. Piekabes pieejamas nomā no Rīgas punkta. Drošības depozīts 100 Ls.
   
J. Vai nomas pasūtījumiem tiek piemērotas "vairuma" atlaides?
A. Atlaides tiek automātiski iekļautas nomas cenu plānā pasūtot, ciktāl tas saistīts ar ekonomiju transportā un neuzrādās atsevišķā atlaides rindā. Īpaši lieliem pasūtījumiem jautājums par papildu atlaidēm tiek izskatīts individuāli katram gadījumam. Noma ir pakalpojums, kura cenu veido arī inventāra uzturēšanas un atjaunošanas izmaksas, kuras ir proporcionālas inventāra lietotāju un nevis pircēju skaitam, tāpēc atlaides iespējamas, ja kompleksajā pakalpojumā iespējams optimizēt pārvadājumu lietas un tml.
   
J. Vai nomas pasūtījumiem tiek piemērotas "darba dienu" atlaides?
A. Jā, nomai no otrdienas līdz ceturtdienai. Atgādiniet pasūtot.
   
J. Kāpēc un kādos gadījumos tiek piemērots "drošības depozīts"?
A. Drošības depozīts tiek prasīts visos gadījumos, kad iznomāto priekšmetu daudzums pārsniedz saprātīgus paša nomnieka pašpatēriņa apjomus. Ir skaidrs, ka cilvēks, kurš iznomā, piemēram, 5 teltis, labakajā gadījumā vedīs, nesīs, būvēs un gulēs tikai vienā no tām. Tas nonivelē pārējo inventāra lietotāju atbildības sajūtu un ietekmē inventāra bojāšanas gadījumu statistiku, kura nekļūdīgi pasaka, ka 99% inventāra bojāšanas gadījumu notiek tieši šādās reizēs. Depozīta apjoms ir noteikts "saprāta robežās" un tiek atdots pie inventara atdošanas.
   
J. Kāpēc drošības depozīts netiek piemērots kanoe laivām?
A.
Tāpēc, ka šāda depozīta summa pārsniegtu "saprāta robežas" un padarītu nomas procesu neiespējamu. Drošības depozīts nenosaka klienta atbildības limitu, bet tikai vienkāršo sīko problēmu risināšanu. Lielāki "lūzieni" tāpat tiek izvērtēti atsevišķi un saskaņā ar nomas līguma noteikumiem. Nomas laivu lūzieni izmaksā tieši tikpat cik izmaksātu personīgo laivu remonts. Brauciet uzmanīgi!

Campo > Noma > Biežāk uzdotie jautājumi

Lapu uztur: Inno.web